Beste allemaal,
Namens reis organisatie J& J( Johan en Julian) en het bestuur delen we graag deze belangrijke informatie over zaterdag 16 februari – carnaval in Bonn.
Wijziging eindtijd
De eindtijd is aangepast.
We zijn niet rond 22.30 uur thuis, maar de eindtijd is nu 20.00 uur.
We zijn niet rond 22.30 uur thuis, maar de eindtijd is nu 20.00 uur.
Zorg dat je je warm kleed voor en tijdens het lopen. Denk evt. Aan thermo ondergoed, gel handwarmers.
Vervoer & terugreis.
Om er voor te zorgen dat we weer om 20.00 uur in Zwartsluis zijn volgen er wat wijzigingen in het programma.
-
Zodra de optocht is afgelopen, gaan we direct naar de bus.
-
Onze bus staat aan het eind van de optocht klaar.
-
Vanaf daar rijden we rechtstreeks terug naar Zwartsluis.
Dit betekent dat we niet terugkeren naar de brandweerkazerne!
Spullen & instrumenten
-
Alle persoonlijke spullen die je meeneemt, leg je ,na het omkleden s ochtends ,dus ook weer in de bus en laat je niet achter in de brandweer kazerne.
-
Bij de bus staat ook het kleine busje voor de instrumenten; instrumenten en bijbehorende spullen kunnen daar in.
Omkleden op de terugreis (belangrijk)
-
Na afloop van de tocht stappen we direct de bus in.
-
In de bus is er gelegenheid om iets warms aan te trekken, zoals een trui of een ander jasje.
-
Volledig omkleden is helaas niet mogelijk.
We vragen hierin wat flexibiliteit, zodat we samen op tijd weer thuis zijn.
-
Onderweg
-
Drinken is onderweg te koop in de bus. Afrekenen graag na afloop in het VMC
-
Voor wie het vergeet, nemen we ook wat kleine hapjes mee.
-
Heb je echt honger, neem dan zelf even een broodje mee.
Na afloop ( in wording)
Vaak eten we na afloop nog samen een patatje in het VMC gebouw. We hopen dat ons dit jaar ook weer lukt. Op dit moment word er nog gewerkt aan een bestellijst.
Maar hier horen jullie t.z.t. meer over.
Alvast bedankt voor ieders begrip en medewerking.
We maken er samen weer een gezellige dag van!